Var dit fly forsinket, aflyst eller overbooket?

Og var du mere end 3 timer forsinket?

Så kræv din ret til kompensation!

Kan jeg kræve erstatning for en billet, min arbejdsgiver har betalt?

Kompensationen følger passageren - ikke den, der har betalt billetten. Det vil sige, at hvis du bliver forsinket på en forretningsrejse, er det dig som passager, der skal kræve kompensation.

Dog tilfalder kompensationen virksomheden i de tilfælde, hvor et sådan forhold indgår i virksomhedens firma- eller rejsepolitik.
Denne hjemmeside bruger cookies
For at forbedre og tilpasse vores hjemmeside, service og annoncer, bruger vi cookies. Cookies bliver gemt i op til 12 måneder efter dit besøg og kan slettes i din browser.
Nødvendige cookies
Disse cookies bruges til at identificere dig som en unik bruger, når du indtaster data på hjemmesiden. De kan ikke fravælges og bliver gemt i max 1 time. Disse cookies kommer fra: flyforsinkelse.dk
Ydeevne- og funktionalitetscookies
For at huske brugerpræferencer, måle og forbedre ydeevnen af elementer på hjemmesiden og for at beskytte dit data fra uautoriseret adgang, bruger vi cookies. Disse cookies kommer fra: flyforsinkelse.dk, google.com, bing.com, facebook.com, trustpilot.com
Statistikcookies
For at måle antallet af brugere, interaktioner og varighed af besøg på hjemmesiden m.m., bruger vi cookies. Disse cookies kommer fra: flyforsinkelse.dk, google.com
Markedsføringscookies
For at kunne tilbyde relevant annoncering, bruger vi cookies til at koordinere vores annoncer på tværs af enheder, hjemmesider og browsere. Disse cookies kommer fra: google.com, googleadservices.com, doubleclick.net, bing.com, bat.bing.com, facebook.com